Friday 15 July 2016

Pengunjung Pasar Segar NSK Selayang Dikejutkan Dengan Penemuan Yang Mengejutkan


Pengunjung Pasar Segar NSK Selayang Dikejutkan Dengan Penemuan Yang Mengejutkan

Assalam semua...

Ini adalah kisah benar. Semalam 8 am saya ke NSK Selayang mencari keperluan anak2 utk simpanan stok biskut n sabun ke asrama. Saya jarang pegi sgt ke NSK, last pegi masa rombongan Cik Kiah membeli brg2 utk projek CSR corporate services dulu tu... (tak hengat ker)...

Saya masuk ke kawasan pasar segar NSK ni... cuba tengok kat bawah apa yg saya nampak????? jeng jeng jeng.

Binatang yg bernama BABI ni dok parking dlm troly tanpa berbalut, not only troly... boleh pulak lepak kat sebelah booth daging lembu. Masa saya ambil gambar ni ramai jgk pekerja Myanmar tu bising bising... (ntah­ apa yg dia ckp tak tahu la). Pada pendapat saya binatang BABI ni dia tgh tunggu turn utk dia di potong menjadi kepingan kepingan kecil. Saya rasa kepingan daging BABI basah tidak ada di jual di NSK (saya tak pernah trpandang plak... sbb jarang sgt masuk kawasan pasar segar NSK ni) tetapi saya pasti yg binatang BABI berkenaan di potong mnggunakan PEMOTONG yg sama dgn daging lembu n ayam.

Kalau binatang BABI ni tidak bertujuan utk di potong @ di jual di NSK... ape kejadahnya dia nak lepak2 kat situ????? tak boleh nak buat lawatan sambil belajar pun sbb kepala hotak dia dah tak ada....tak caya ker? gi tgk gambar kat bawah.

Tolong war warkan pada rakan2... selepas ni gi cari brg masak tempat lain ye. Memang certain bende di NSK ni harganya mampu beli, tp tak kan sanggup kita nak menggadai aqidah kita melalui pemakanan hanya kerana harga barangannya murah. Pelbagai cara kafir laknatullah ni utk merosakan iman kita... dan mereka sama shj spt para IBLIS yg setiap saat ingin cuba menyesatkan umat Muhammad.

Saidina Ali pernah berkata "Tidak akan namanya kebaikan jika diakhirnya adalah NERAKA, tidak akan namanya kejahatan jika diakhirnya adalah SYURGA.

Wallahu a'lam...

INI ADALAH BUKTI BERGAMBAR KISAH SEMALAM, REPORT sudah DIBUAT


Silakan Tag/Share..

0 comments

Post a Comment